To ważne

Drogi Czytelniku mojego bloga, na początku, chciałam Ci bardzo podziękować za to, że tu jesteś i  powiedzieć, że Cię szanuję. Naprawdę doceniam to, że poświęciłeś swój prywatny czas na to, żeby przeczytać to, co mam do powiedzenia. Pamiętaj jednak, że przychodząc tu, wchodzisz do MOJEGO domu, w którym panują moje zasady. Naprawdę nie musisz tu być, jeśli nie chcesz. Chociaż miło mi będzie jak zostaniesz na dłużej. Ale jeżeli będziesz wchodził do tego domu z przysłowiowymi butami, nie będziesz tu mile widziany. Choćbyś podpisał się w swoim anonimowym komentarzu jako święty Mikołaj. Od dziś wszystkie komentarze będą moderowane o ile w ogóle pojawią się takowe. O moderację poprosiłam bliską mi osobę, więc wszelkie "kwiatki" trafią najpierw na jej pocztę i jeżeli uzna to za stosowne to je zatwierdzi. Możesz dalej napisać mi komentarz anonimowo, jeśli chcesz. Wiedz jednak, że jakichkolwiek "uderzeń" w moją osobę nawet nie przeczytam. Pamiętaj-mój dom, moje zasady. Jeżeli jednak chciałabyś mi zaproponować ciekawy temat do poruszenia, akcje społeczną,  w którą warto się włączyć czy współpracę to odnajdź mnie na Facebooku na profilu mamy kasjerki albo na instagramie (profil prywatny). Pozdrawiam Cię serdecznie szanowny Czytelniku a tym, którzy żyją w nienawiści życzę spokoju ducha- nie tylko od święta.


Komentarze